اخبار روزفناوری

شایعه شده است که Mafia Definitive Edition به Game Pass می رود

شایعه شده است که Mafia Definitive Edition به Game Pass می رود

Mafia Definitive Edition ماه آینده به Game Pass می‌رود، طبق گفته خودی NateDrake. بازی منتشر شده در سپتامبر 2020، بازسازی قسمت اصلی سال 2002 است که اولین بازی این فرنچایز را رقم زد. بازسازی توسط Hangar 13 انجام شد، همان استودیویی که Mafia III را چند سال قبل با استفاده از آن موتور توسعه داد. این فیلمنامه دارای یک فیلمنامه به روز شده پر از دیالوگ های جدید، پس زمینه های گسترده، و کات سین های اضافی بود، بدون در نظر گرفتن سکانس ها و ویژگی های گیم پلی کاملاً جدید، سینماتیک بهبود یافته و پیشرفت های دیگر. این بازی همچنین به عنوان بخشی از بسته سه گانه گنجانده شده است.

نسخه قطعی Mafia دریافت شد امتیاز هشت از ده در Wccftech. در اینجا چیزی است که دیو اوبری در مورد بازسازی می گوید:

Mafia Definitive Edition یک بازسازی کامل از یک بازی جنایی کلاسیک است. تقریباً از هر سیم‌کارت جنایی دنیای باز دیگری که در این نسل خواهید دید بهتر به نظر می‌رسد و داستانی دارد که شما را تا آخر درگیر می‌کند. ممکن است این عنوان انقلابی ترین یا مبتکرانه ترین عنوان در این سبک نباشد، اما مطمئناً شما را به بازی نگه می دارد. این یک داستان عالی برای پخش در آخر هفته است و تقریباً مطمئن هستید که پس از اتمام کار، آن را به دوستان خود توصیه می کنید.

در سایر اخبار مافیا، Hangar 13 نزدیک به دو سال پیش اعلام کرد در حال ساخت قسمت جدیدی از این فرنچایز است. ما هیچ خبر یا شایعه دیگری در مورد این پروژه نشنیده‌ایم، اما ممکن است در ماه‌های آینده، شاید حتی در مراسم The Game Awards، تغییر کند.

d8b4d8a7db8cd8b9d987 d8b4d8afd987 d8a7d8b3d8aa daa9d987 mafia definitive edition d8a8d987 game pass d985db8c d8b1d988d8af 66a62a2e3ab49

در مورد Game Pass، کتابخانه سرویس اشتراک با این افزوده، به دنبال راه اندازی Call of Duty: Modern Warfare III در اوایل این هفته.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا